BRANDING, COMUNICACIÓ I MÀRQUETING DIGITAL

Data
23/10/18 - 23/10/18
Estat
En proces
Total hores
3 hores
Places lliures
19 places lliures

Dimarts, 23 d’octubre a les 9.30 h, fins a les 13:00 h, a la seu central de PalmaActiva (espai@22), tindrà lloc la conferència:

¨Branding, comunicació i màrqueting digital¨

Disposar d'una estratègia i un pla de màrqueting digital s'ha convertit en una necessitat més que en una opció per a les empreses. Els negocis han de renovar-se i oferir serveis d'acord amb les noves necessitats dels consumidors. El Màrqueting Digital té com a objectiu millorar la comercialització d'un producte o servei.

Hi participen:

Benazir Bazan fundadora de l’empresa Bazan Lab.

Oferirà una ponència sobre la importància del Logo responsive, com i perquè el necessitam.

Teresa Vidal Planas, directora de Producció Digital Business en Brújula Tecnologías de la Información S.A

Parlarà sobre les 10 TIPS per redactar un contingut orientat a millorar la conversió.

Nawid Company, soci i fundador de Imocash

Analitzarà la importància del  màrqueting d'afiliats: la manera efectiva i sense riscs  d’augmentar els seus ingressos  de comerç electrònic.


Martes, 23 de octubre a las 9.30 h, hasta las 13:00 h, en la sede central de PalmaActiva (espai@22), tendrá lugar la conferencia:

¨Branding, comunicación y  marketing digital¨

Disponer de una estrategia y un plan de marketing digital se ha convertido en una necesidad más que en una opción para las empresas. Los negocios tienen que renovarse y ofrecer servicios acordes con las nuevas necesidades de los consumidores. El Marketing Digital tiene como objetivo mejorar la comercialización de un producto o servicio.

Participan:

Benazir Bazan fundadora de la  empresa Bazan Lab.

Ofrecerá una ponencia sobre la importancia del Logo responsive, cómo y porqué lo necesitamos.

Teresa Vidal Planas, directora de Producción Digital Business en Brujula Tecnologías de la Información S.A

Hablará sobre las 10 TIPS para redactar un contenido orientado a mejorar la conversión.

Nawid Company, socio y fundador de Imocash

Analizará la importancia del marketing de afiliados: la manera efectiva y sin riesgos  de aumentar sus ingresos  de comercio electrónico.