de dilluns a divendres de 16:00 a 20:00 h c. gerreria, 8 07002
Preinscripció o inscripció prevista a partir de: 05/02/2019
Resum del curs
- Posar en marxa l¿estratègia d¿experiència de client en el seu negoci o projecte.
- Identificar i conèixer en profunditat els diferents tipus de clients en funció dels seus objectius i necessitats de compra.
- Analitzar el cicle de vida del client.
- Dominar les eines i metodologies per entendre i conèixer la ¿Veu del client¿ i poder millorar així la seva experiència en els distints punts de contacte amb l¿empresa.
- Desenvolupar les habilitats de gestió i treball en equip necessàries per implementar l¿estratègia d¿experiència de client.
- Mesurar l¿experiència de client per a poder prendre decisions.
A qui va dirigit
Prioritàriament dirigit a persones en edat laboral empadronades a Palma amb perfil emprenedor. Qualsevol persona que estigui cercant eines modernes, senzilles i pràctiques per a convertir una idea en un vertader negoci. Potencials persones emprenedores o empreses que vulguin innovar.
Imparteix: Félix Zambrano Fernández
Veure document adjunt:
+ INFO (88 KB)