Divendres / viernes de 12 a 14h Espai 22, c/ Socors, 22 - Palma
Preinscripció o inscripció prevista a partir de: 11/04/2025
Resum del curs
Conèixer la importància de dissenyar l'Experiència del Client de manera estratègica i intencional, identificant les diferents fases del Recorregut del Client i els punts de contacte crítics que poden ajudar a elevar la qualitat i el valor percebut dels serveis oferts per l'empresa.
Conocer la importancia de diseñar la Experiencia del Cliente de manera estratégica e intencional, identificando las distintas fases del Recorrido del Cliente y los puntos de contacto críticos que pueden ayudar a elevar la calidad y el valor percibido de los servicios ofrecidos por la empresa.
A qui va dirigit
Prioritàriament dirigit a persones emprenedores. Imprescindible tenir una idea de negoci basada en serveis o negoci en marxa amb aquest tipus d'activitat.
Prioritariamente dirigido a personas emprendedoras. Imprescindible tener una idea de negocio basada en servicios o negocio en marcha con este tipo de actividad.
Imparteix: Silvana Caló Troncoso
Veure document adjunt:
+ INFO català / castellano (3,74 MB)